کارت اعتباری بیمه ملت
نمایندگی 2610 بیمه ملت (2125 سابق) تلفنهای تماس با ما: 66496480 66496481- 09126459812
نمایندگی 2610 بیمه ملت 1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمایندگی 2610 بیمه ملت و آدرس mellat2610.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 15523
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Make your flash banner free online تماس با ما Create your flash banner free online

Checkpagerank.net

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

free counters Create your flash banner online in 5 step

 

مشتری گرامیکارت اعتباری یکی از ابزارهای مهم مالی و محصول جدید بیمه ملت است که این شرکت به مشتریان معتبر خود اعطاء می کند. این محصول نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات خرد،‌ بازپرداخت اقساط خریداران به فروشندگان را بیمه می کند.
کارت اعتباری بیمه ملت محصول نوین صنعت بیمه و جایگزینی مناسب برای چک تضمین در خریدهای اقساطی می باشد.
دارندگان این کارت می توانند به فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد بیمه ملت مراجعه کرده و کالاها و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری نمایند.
دانلود بروشور راهنمای دارندگان کارت

 

مزایای کارت اعتباری بیمه ملت

۱- دارندگان کارت اعتباری هنگام خرید قسطی نیاز به معرفی ضامن و یا پرداخت چک ندارند و بیمه ملت بازپرداخت اقساط دارندگان کارت را تضمین می کند.

 

۲- با هر خرید به میزان جمع اقساط از اعتبار کارت کم می شود و با پرداخت به موقع هر قسط، اعتبار کارت به میزان قسط پرداختی شارژ می شود و دارنده کارت می تواند مجدداً از آن استفاده نماید.

 

۳- محصولات و خدمات طرف های قرارداد بیمه ملت،‌ دارای نشان تجاری و اعتبار مناسبی هستند.

 

۴- سرمایه قابل بیمه برای هر فرد به درجه اعتبار دارنده کارت بستگی دارد.

 

۵- این سرمایه در شرایط کنونی از ۱٠ میلیون ریال تا ۴٠ میلیون ریال متغیر است. استفاده از کارت اعتباری و انجام به موقع تعهدات موجب افزایش اعتبار دارنده کارت می شود و عدم انجام به موقع تعهدات موجب کاهش اعتبار فرد خواهد شد.

 

۶- فروشگاههای طرف قرارداد بیمه ملت در حال افزایش است و دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت، از سبد متنوعی برای خرید انواع کالا و خدمات با کیفیت بالا بهره مند می شوند.

 

۷- آخرین فهرست فروشگاهها را در سایت کارت اعتباری به آدرس

www.mellatcard.ir

ملاحظه نموده و یا از مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت با شماره ۸۵۳۳۳-٠۲۱ سوال نمائید.



این کارت در شرایط کنونی به صورتهای زیر توزیع می شود:

۱- شرکتهای طرف قرارداد با بیمه ملت می توانند کارت اعتباری را برای کارکنان خود دریافت کنند.

 

۲- بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز و سرمایه گذاری بیمه ملت می توانند تقاضای خود را مبنی بر دریافت کارت اعتباری به نماینده بیمه ملت ارائه نمایند.



نحوه بازپرداخت اقساط :

دارنده کارت برای پرداخت اقساط می تواند به فروشگاه مراجعه و از طریق پایانه مستقر در فروشگاه اطلاعات پرداخت را برای بیمه ملت ارسال کرده و رسید سیستم را دریافت کند. همچنین می تواند اقساط را قبل از سررسید، از طرق زیر به حساب بیمه ملت واریز نماید.

 

در این صورت وجوه اقساط در سررسید به فروشگاه پرداخت می شود و اعتبار کارت شارژ می شود.

 

۱- کسر از حقوق مشتریان توسط سازمان متبوع

 

۲- پرداخت از طریق کلیه شعب بانک ملت

 

۳- پرداخت از طریق دستگاه های خودپرداز بانک ملت با استفاده از کارت بانک ملت

 

۴- پرداخت از طریق سامانه اینترنتی بانک ملت به نشانی

www.bankmellat.ir

با استفاده ازکارتهای دارای کد پرداخت اینترنتی همه بانکهای کشور

 

۵- سایر شعب بانکهایی که از سامانه ساتنا و کد شناسه استفاده می کنند

 

در صورتی که به هر دلیل دارنده کارت،‌ اقساط کالا یا خدمات خریداری شده را تا سررسید مقرر پرداخت نکند،‌ بیمه ملت اقساط معوق را حداکثر تا ۵ روز بعد از سررسید به فروشگاه پرداخت می کند و آن را به اطلاع صاحب کارت و ضامن وی می رساند. در این شرایط دارنده کارت موظف است ظرف ۵ روز قسط معوق را به حساب بیمه ملت واریز نماید.در چنین شرایطی نماینده بیمه ملت برای دریافت آنها به مشتری مراجعه می کند.

سوالات متداول

1- كارت بيمه اعتباري چيست؟ كارت اعتباري يكي از ابزارهاي مهم مالي و محصول جديد بيمه ملت است كه به مشتريان معتبر خود اعطاء مي نمايد.اين محصول نوعي بيمه اعتباري است كه در معاملات خرد ؛ بازپرداخت اقساط خريداران به فروشندگان را بيمه مي كند.

2- چگونه بايد از كارت اعتباري استفاده نمود؟با مراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد و انتخاب محصول و با کشیدن کارت بر روی POS می توانید از کارت خود استفاده نمایید.

3- اقساط خود را چگونه پرداخت کنم ؟ مشتری میتواند اقساط را قبل از سررسید، از طرق زیر و با استفاده از کد شناسه مشتری (که پشت کارت اعتباری درج شده است ) به شماره حساب 73/2108 نزد بانک ملت و بنام بیمه ملت واریز نماید. در این صورت اقساط در سررسید به فروشگاه پرداخت می شود؛ و اعتبار کارت افزایش می یابد. برای این کار همراه داشتن کارت اعتباری جهت ارائه کد شناسه ضروری است.
1- ارائه وکالت به شرکت متبوعه و تعهد ان شرکت در خصوص کسر از حقوق اقساط مشتریان و واریز آن به حساب بیمه ملت.
2- کلیه شعب بانک ملت
3- دستگاه های خود پرداز بانک ملت (ATM) صرفا با کارت بانک ملت.
3- پرداخت اینترنتی از طریق سایت بانک ملت به نشانی bankmellat.ir با استفاده از کارتهای بانکی دارای کد پرداخت اینترنتی.
4- شعب بانکهای دیگر که از شبکه ساتنا و کد شناسه استفاده میکنند.

4- آیا امکان افزایش اعتبار وجود دارد؟ هر کارت دارای اعتبار مشخصی است که با خرید اقساطی کسر و با پرداخت به موقع اقساط ، اعتبار آن ترمیم می شود.
اعتبار مشتریان خوش حساب به مرور افزایش یافته و اعتبار مشتریان بد حساب نیز به سرعت کاهش می یابد.

5- اگر به هر دلیلی یک یا چند قسط معوق داشته باشم ، چه می شود؟ در صورتیکه به هر دلیل دارنده کارت ، اقساط کالای یا خدمات خریداری شده را تا سررسید آن پرداخت نکند ، بیمه ملت اقساط معوق را حداکثر تا 5 روز بعد از سررسید به فروشگاه پرداخت می کند و آن را به اطلاع صاحب کارت و ضامن وی می رساند. در این شرایط دارنده کارت موظف است ظرف پنج روز قسط معوق را به حساب بیمه ملت واریز نماید.

6- اگر در پرداخت اقساط تاخیر شود ، چه خواهد شد؟تاخیر در پرداخت اقساط ، اعتبار فرد را کاهش می دهد. تاخیر بیش از سه روز ، اعتبار گیرنده را با جریمه ای به میزان سه درصد در ماه مواجه می کند.

 




+ نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1398برچسب:,ساعت 19:17 توسط رهی ماهر |





نمایندگی 2610 بیمه ملت